Opłacanie Google Adwords nie jest dobrym pomysłem

sty 4, 2022 przez

Opłacanie Google Adwords nie jest dobrym pomysłem

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem internetowym, powinieneś skupić się na Google Adwords. Jest to najczęściej używane i najskuteczniejsze narzędzie marketingu cyfrowego. Jednak jeśli chodzi o płacenie za reklamy Google Ads, wiele osób unika tego i wybiera inne źródła.

Wielu z nas nie wie, że płacenie za reklamy Google nie jest dobrym pomysłem, jeśli masz stronę eCommerce, to płacenie za reklamy Google jest obowiązkowe. Istnieją dwa rodzaje reklam – pay per click (PPC) i pay per impression (PPI). PPI jest najlepszą opcją dla sklepu eCommerce.

Tak więc, jeśli masz witrynę eCommerce, musisz zaopatrzyć się w Reklamy Google i prawidłowo je wdrożyć. Oto jak rozpocząć kampanię PPC.

Utwórz swoje konto

Istnieją trzy rodzaje kont w Google Adwords – darmowe, płatne i zarządzane. Jeśli zaczynasz przygodę z reklamami Google, możesz wybrać konto darmowe. Więcej korzyści uzyskasz, posiadając konto płatne.

Ustal swój budżet

Jak już wcześniej wspomniałem, za reklamy trzeba będzie zapłacić. Ustalając budżet, musisz zdecydować, czy chcesz prowadzić kampanię przez miesiąc czy przez rok.

Wybierz lokalizację

Lokalizacja odgrywa istotną rolę w reklamach. Jeśli planujesz promować swój produkt w USA, Wielkiej Brytanii lub Australii, możesz wybrać te opcje. Jeśli kierujesz reklamy tylko do Chin, musisz wybrać kraj, z którego chcesz się reklamować.

Słowa kluczowe

Targetowanie słów kluczowych jest najważniejszym czynnikiem w reklamach. Istnieją różne rodzaje słów kluczowych – szerokie, długie, itp. Należy wybrać odpowiednie słowa kluczowe w zależności od sprzedawanych produktów.

Wnioski:

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny i dowiedziałeś się z niego czegoś nowego. Aby rozpocząć udaną kampanię PPC, musisz ją dobrze zrozumieć. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj ten artykuł. Podzielę się z Tobą również kompletnym przewodnikiem, który pomoże Ci w pełni wykorzystać możliwości Twoich reklam.

Podobne

Tagi